Translate

24 Mart 2013 Pazar

Ankara, seni görmek ister her bahtı kara...

Evet artık Ankaradayım. Burada bir hayatım, çok severek yuva haline getirdiğimiz bir evimiz var. Ne yazık ki, tekrar eski alışkanlıklara geri dönmek, işe gitmek, Ankaranın soğuk ve gri havasına alışmak çok zor. Bu aralar oldukça zorlanıyorum diyebilirim. Şu an her şeyi zoraki yerine getiriyorum. İşin ilginç yanı hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. Uzunca süre bir yerde kalınca orayı hemen benimsiyorum ve çok mu kolay uyum sağlıyorum yoksa tamamen duygusal yaklaştığım sevgilimi orada bırakıp geldiğim için mi böyle hissediyorum bunun cevabını arıyorum kendi kendime...
Sanırım cevabım hala çok net değil. Her iki seçenekte geçerli. Ancak şurası kesin ki, macera, yenilik ve bilinmeyen beni kendime getiriyor. Yeniden doğmuş gibi hissediyorum. İstiyorum ki hep böyle olsun hayatım, hep dünyanın en absürd yerlerini göriyim oralarda yaşamak zorunda kalıyım. Deli miyim neyim bilmiyorum ama böyle hissediyorum :(
Merak kediyi öldürürmüş derler, kedileri de çok severim, beni de öldürücek galiba...
Neyse ki sevgilim geliyor 10 gün sonra.... Bu beni çok ama çok mutlu etmeye yetiyor da artıyor bile. Gri ve sıkıcı Ankara biraz olsun gözümde yeşillenicek, bahar gelicek, güneş açıcak gönlümde ve bu şehirde...
o yüzden herkesin gönlüne baharlar diliyorum, baharınız, yazınız hep daim olsun, hiç kış gelmesin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder