Translate

12 Temmuz 2014 Cumartesi

39. Haftayı bitirirken

Ve evet hala hamileyim ve doğurmadım. Her gün en az 5 kişiye durum güncellemesi yapıp hayır doğurmadım diye beyanat vermek ve belki hareket edersem doğum hızlanır diyerekten temizlik işine girmek dışında yaptığım bir şey yok.ev de yapılacak iş kalmadı bu seferde kendimi yemek yapmaya verdim. Zaman geçmiyor ve beklemek ne fenaymış 😏 her akşam sevgilim geldikten sonra yürüyüşe gidip 1 saat yürüyoruz ama yürümekle olmuyormuş bu işler. Hurma da hızlandırırmış doğumu diyorlar o kadar hurma yiyorum yok, tık yok 😑

Dışarısı çok sıcak, arabayla uzun mesafelere gitmek istemiyorum. Zaten gitsem kuru yaz sıcağında Ankarada nereye gideyim... Kısacası bu çocuk hiç bana çekmemiş. Gayet sabırlı, olgun ve prensipli aynı babası hasbam 😏 tam gününü bitirmeden çıkmıyacak bizide böyle bekleticek. Rahat tabi içerisi sende haklısın miniğim ama gel artık yoksa annen sıcaktan buharlaşmazsa, sıkıntıdan patlayacak ve sen öyle çıkacaksın içimden 😄 

En son doktor kontrolünde doktorumuz, pazartesiye kadar gelmezse, pazartesiden sonra sezeryanla alalım dedi. Bizde daha fazla beklemek istemiyoruz. Her ne kadar normal doğumu o kadar çok istesem de...hayırlısı bakalım hala 2 günümüz var ama bizim cimcimenin umru değil yerleşti içeriye ancak zorla alıcaz ordan heralde ☺️ 

Artık tek muhabbet doğum olduğu için de rüyalarıma giriyor. Dün gece rüyamda doğurduğumu ama bebeğimi bana göstermediklerini filan gördüm. Kabus gibiydi. Saatler geçiyor ama bebeği getirmiyorlar bir türlü ben gidip bakıcam diye yollara düşüyorum sonunda sokaklarda kayboluyorum.... Evet tam kabus 😁 neyse ki rüyaymış diye uyandım sabah

Üstelik, bu yine iyi uyuduğumun göstergesi diye sabah mutlu uyandım. Çünkü bir önceki gece sabaha karşı o kadar çok sancım oldu ki zaman tutayım aman geliyor mu gelmiyor mu yalancı sancı mı diye düşünmekten ve ağrıdan 3 saat uyuyamadım. Sonuç yalancı sancı tabiki 😞 hayır boşu boşuna sancı çektiğimemi yanayım, bir işe yaramadığına mı yoksa uykusuz geceme mi... Sevgilimi de uyutmadım yatakta dönmekten, o da heyecan yaptı tabi ama hepsi boşuna. Neyse işte böyle artık son 3 gün. Herhalükarda geliyor miniğim 🙏☺️ Sonunda kavuşacağız. Bir deadlineımız olması bizi rahatlattı baya. Sezaryenin nimetlerinden yararlanıp güzelce hazırlanır gideriz artık diye de kendimize moral yapıyoruz. Ne yapalım sağlıkla gelsin de sıpa yeterki, varsın normal doğum olmasın...
Bir daha ki yazım da Linoşumun fotolarıyla süslü bir doğum hikayesi yazısı olacağını umar sevgiler saygılar dilerim efendim 😊 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder