Translate

7 Şubat 2013 Perşembe

This Heart of mine...

İşte her şey bundan ibaret değil mi? kalbimiz... Bize neler yaptırmıyor ki? benim için kalbimin sesini dinlemek kendimi bulma yolculuğumda tek klavuzum. Şimdi de kalbimin götürdüğü yere gidiyorum. Aslında kalbim orada onunla buluşmaya... 

Beni hep heyecanlandırmıştır farklı yerler coğrafyalar başka kültürler. Bu evrende bıraktığımız iz 10-15 km den ibaret olmamalı bence. ama sürekli seyahat etmek gibi bir hayatta yok ne yazık ki :( 


Şimdilik elimden geldiği ve imkanlar elverdiği ölçüde gidebildiğin kadar çok yere git, görebildiğin kadar çok yer gör, ve nereye gittiğin değil yolda olmaktır asıl önemli olan şeklinde bir motto oluşturmuş bulunuyorum bakalım neler bekliyor beni Arabistan maceramda...


9 Şubat cumartesi günü saat 6da Ankaradan binip sabaha karşı Riyad- Saudi Arabistan'da olacağım. Şimdilik bu kadar gerisini yaşayıp göreceğiz... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder